زخم های آهسته

مهدی حاجی اسمعیل لو

زخم های آهسته

مهدی حاجی اسمعیل لو

تنهائی


 

باید ییاده می شدم در ایستگاه

بین راهی

فقط من ماندم و تنها

رفتند بقیه تا انتهای جاده ی

باریک فرو رفته در لای

درختان


و آن عقب ترکوه استوار

نظاره گر من بود

تا تابلوی جلوی دیدگانم را

در ذهن پر از خطوط نا موزون

نقاشی کنم گذشته ام را

و حال تنهائی ام را


من باید جا می ماندم

با کوه تکان نخورده از تاریخ ماقبل

باید به فردا می رسیدم و می گفتم

آری همه رفتند و تو ماندی


با سکوت جاده ی خلوت زده ی

تنهائی


فقط خودت هستی و خودت

نظرات 2 + ارسال نظر
پویا 1392/01/06 ساعت 07:06 ب.ظ http://funjoo.ir

عالی بود مرسی

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را میان ده هزار خط انتخاب نمائید .جهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید panel.mida -co.ir/register.php شماره تماس 09125063543 با تشکر میدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد