زخم های آهسته

مهدی حاجی اسمعیل لو

زخم های آهسته

مهدی حاجی اسمعیل لو

تاراج خواهی


زندگی من سخت است.

همیشه بی تخت و دور از هر بخت است


غصه را درد من افسرده کرد

گل خانه را پژمرده کرد


شب است و تاریک.

باد خزان به تاراج خواهی چه آمده است.

من تنها،

گلی دارم بدست

شوق او مرا از هر نیک و بد بس.


من بدستم با شقایق

ایستاده ام.

نظرات 2 + ارسال نظر

چنانچه تمایل به دریافت پول به ازاء بازدید داری حتما" ثبت نام کنید و یا نه میخوای درآمدتو بازدید کننده برای وبلاگت بفرستی و وبلاگتو ببینن و رنکینگ گوگلت بره بالا ثبت نام کن که جا نمونی!!
:::: درآمد بون نشستن پای سیستم! ::::
کمک خواستی ایمیل بزن جواب بگیر.
لینک ثبت نام:
http://www.mitrarank.ir/?where=register&reagent=4880

سیدهاشم 1392/05/29 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.c100o13yar.blogfa.com

سستیِ ِ کوفیان رقم می زند

صلح را برای حسن(ع)

قتلگاه را برای حسین(ع)

و هر روز از خودت بپرس

سستی ِ ما چه رقم زده است

برای امام زمان (ع)؟

اللهم عجل لولیک الفرج...

----------------
با دانلود پاوری با موضوع امام زمان به روزم
خوشحال می شم تشریف بیارید[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد